Projekty »
Tworzenie modeli trójwymiarowych w programie Blender 3D
:: Projekt UP418 (Szczegóły) | |
Terminy |
Czas trwania projektu: 2 godz. (90 min.) |
Miejsce realizacji: Centrum Innowacyjno-Wdrożeniowe Nowych Technik i Technologii w Inżynierii Rolniczej (103)
Adres: Lublin, ul. Głęboka 28
W ramach projektu zaprezentowane zostaną treści dotyczące tworzenia trójwymiarowych modeli zasobów znajdujących zastosowanie w grach, animacjach,
filmach, renderowanych obrazach. Projekt stanowić będzie wykład. Przedstawione zostanie podejście obejmujące:
- utworzenie modelu high poly;
- remesh, tj. utworzenie modelu low poly na podstawie high poly;
- dodawanie detali (technika obejmująca wykorzystanie modyfikatora Multiresolution oraz tryb rzeźbienia, w tym dokonywanego z wykorzystaniem tekstur Alpha);
- wypiekanie (generowanie) mapy normalnych oraz pozostałych map niezbędnych/przydatnych w procesie teksturowania;
- teksturowanie.