Zarejestruj

Projekty »

Tworzenie modeli trójwymiarowych w programie Blender 3D

:: Projekt UP418 (Szczegóły)
Adresaci
szkoła ponadpodstawowa
Forma prezentacji
wykład
Nauki i sztuki
informatyka, nauki o sztuce
Przedmioty
informatyka
Organizator
Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie
Wydział Inżynierii Produkcji
Autorzy
dr inż. Wojciech Misztal (kierownik),
dr inż. Sybilla Nazarewicz
Terminy
Czas trwania projektu: 2 godz. (90 min.)
Edycja zakończona
Środa 2024-09-18 12:00 - 14:00
Wolne miejsca: 26

Miejsce realizacji: Centrum Innowacyjno-Wdrożeniowe Nowych Technik i Technologii w Inżynierii Rolniczej (103)
Adres: Lublin, ul. Głęboka 28

Inne projekty w tym miejscu

W ramach projektu zaprezentowane zostaną treści dotyczące tworzenia trójwymiarowych modeli zasobów znajdujących zastosowanie w grach, animacjach,

filmach, renderowanych obrazach. Projekt stanowić będzie wykład. Przedstawione zostanie podejście obejmujące:

- utworzenie modelu high poly;

- remesh, tj. utworzenie modelu low poly na podstawie high poly;

- dodawanie detali (technika obejmująca wykorzystanie modyfikatora Multiresolution oraz tryb rzeźbienia, w tym dokonywanego z wykorzystaniem tekstur Alpha);

- wypiekanie (generowanie) mapy normalnych oraz pozostałych map niezbędnych/przydatnych w procesie teksturowania;

- teksturowanie.