Zarejestruj

Projekty »

Teoria gier. Jak grać, żeby wygrać

:: Projekt AZ080 (Szczegóły)
Adresaci
szkoła podstawowa - klasy VII-VIII, szkoła ponadpodstawowa
Dla niepełnosprawnych
niepełnosprawnych ruchowo
Forma prezentacji
dyskusja, wykład
Nauki i sztuki
informatyka, matematyka
Przedmioty
informatyka, matematyka
Organizator
Akademia Zamojska
Autorzy
dr Ewa Szlachtowska (kierownik),
dr hab., prof. uczelni Witold Mozgawa, mgr inż. Mirosław Madej
Terminy
Czas trwania projektu: 2 godz. (90 min.)
Edycja zakończona
Wtorek 2024-09-17 10:00 - 12:00
Wolne miejsca: 30

Miejsce realizacji: Akademia Zamojska, ul. Zamoyskiego 64, 22-400 Zamość (aula s. 201)
Adres: Zamość, ul. Jana Zamoyskiego 64

Inne projekty w tym miejscu

Czy możliwe jest zawsze wygrywać? A może są takie gry, że zawsze jest się na pozycji przegranej? Zatem czy warto podejmować ryzyko i grać? Jeżeli tak, to jak grać, żeby wygrać?

Na wykładzie zostaną zaprezentowane przykłady gier wraz ze strategiami wygrywającymi.