Projekty »
RTM - Real Time Marketing, czyli jak w marketingu uchwycić chwilę
:: Projekt UP369 (Szczegóły) | |
Terminy |
Czas trwania projektu: 2 godz. (90 min.) |
Miejsce realizacji: Collegium Agronomicum II (101)
Adres: Lublin, ul. Akademicka 15
Codziennie bombardowani jesteśmy wieloma informacjami o różnych wydarzeniach, pojawiających się i znikających trendach. Wiele firm traktuje to jako dobrą okazję do promocji swojej marki – jest to real time marketing (RTM) lub newsjacking, czyli strategia marketingowa, która pozwala firmom na natychmiastowe reagowanie na bieżące wydarzenia, trendy czy zachowania konsumentów.
Jeśli chcesz dowiedzieć się jak stworzyć oryginalny przekaz marketingowy nawiązujący do ważnych zdarzeń, na czym polega marketing czasu rzeczywistego, jakie wady i zalety oraz kluczowe czynniki wpływające na skuteczność tych działań – musisz przyjść na to spotkanie, gdzie oprócz wiedzy teoretycznej poznasz wiele ciekawych przykładów RTM z Polski i świata.