Zarejestruj

Projekty »

RTM - Real Time Marketing, czyli jak w marketingu uchwycić chwilę

:: Projekt UP369 (Szczegóły)
Adresaci
szkoła ponadpodstawowa
Dla niepełnosprawnych
niepełnosprawnych ruchowo
Forma prezentacji
prezentacja multimedialna
Nauki i sztuki
nauki o komunikacji społecznej i mediach, nauki o zarządzaniu i jakości
Przedmioty
edukacja medialna, podstawy przedsiębiorczości
Organizator
Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie
Wydział Agrobioinżynierii
Autorzy
dr inż. Wioletta Wróblewska (kierownik),
dr Sebastian Białoskurski
Terminy
Czas trwania projektu: 2 godz. (90 min.)
Edycja zakończona
Czwartek 2024-09-19 08:00 - 10:00
Wolne miejsca: 100

Miejsce realizacji: Collegium Agronomicum II (101)
Adres: Lublin, ul. Akademicka 15

Inne projekty w tym miejscu

Codziennie bombardowani jesteśmy wieloma informacjami o różnych wydarzeniach, pojawiających się i znikających trendach. Wiele firm traktuje to jako dobrą okazję do promocji swojej marki – jest to real time marketing (RTM) lub newsjacking, czyli strategia marketingowa, która pozwala firmom na natychmiastowe reagowanie na bieżące wydarzenia, trendy czy zachowania konsumentów.

Jeśli chcesz dowiedzieć się jak stworzyć oryginalny przekaz marketingowy nawiązujący do ważnych zdarzeń, na czym polega marketing czasu rzeczywistego, jakie wady i zalety oraz kluczowe czynniki wpływające na skuteczność tych działań – musisz przyjść na to spotkanie, gdzie oprócz wiedzy teoretycznej poznasz wiele ciekawych przykładów RTM z Polski i świata.

  • Foto