Projekty »
Poezja i reklama, czyli jak nauka języka polskiego przydaje się w biznesie
:: Projekt K185 (Szczegóły) | |
Terminy |
Czas trwania projektu: 1 godz. (45 min.) |
Edycja zakończona Poniedziałek 2024-09-16 11:00 - 12:00Termin dodatkowy Wolne miejsca: 25 Realizacja projektu w innym miejscu - Collegium Norwidianum (CN 204) |
Edycja zakończona Środa 2024-09-18 11:00 - 12:00Termin dodatkowy Wolne miejsca: 4 Realizacja projektu w innym miejscu - Collegium Norwidianum (CN 204) |
Miejsce realizacji: Collegium Norwidianum (CN 203)
Adres: Lublin, Aleje Racławickie 14
Nie od dziś wiadomo, że reklamy obficie korzystają ze środków poetyckich. Zapraszam serdecznie na warsztaty, gdzie zobaczymy te podobieństwa, począwszy od zjawisk brzmieniowych (co ma wspólnego hasło reklamowe "abrakawabra" z wierszem Białoszewskiego "płynie praostatek"?), poprzez homonimy (co łączy wieloznaczność użytą przez Szymborską: "co to takiego poezja/ niejedna chwiejna odpowiedź/ na to pytanie już padła" ze sloganem: "Wrangler - spodnie, których nie znosisz"?), aż po aluzje literackie (jak nazwałbyś założoną przez siebie lodziarnię, nawiązując do bajki Disneya?). Jak widać, nie zabraknie też zadań z nagrodami. Czekam z niecierpliwością na wszystkich, a zwłaszcza na tych, którzy myślą, że język polski to jednie przedmiot w szkole.