Zarejestruj

Projekty »

Najważniejsze zasady skutecznego brandingu

:: Projekt UP286 (Szczegóły)
Adresaci
szkoła ponadpodstawowa
Forma prezentacji
wykład
Nauki i sztuki
nauki o zarządzaniu i jakości
Przedmioty
ekonomia w praktyce, podstawy przedsiębiorczości
Organizator
Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie
Wydział Agrobioinżynierii
Autorzy
dr inż. Sebastian Białoskurski (kierownik),
dr Wioletta Wróblewska
Terminy
Czas trwania projektu: 1 godz. (45 min.)
Edycja zakończona
Poniedziałek 2024-09-16 08:00 - 09:00
Wolne miejsca: 25

Miejsce realizacji: Uniwersytet Przyrodniczy - ul. B. Dobrzańskiego 37 (64)
Adres: Lublin, ul. B. Dobrzańskiego 37

Inne projekty w tym miejscu

Zajęcia dotyczą tematyki marketingowej, w szczególności zastosowania atrybutu produktu, tj. marki w profesjonalnej działalności marketingowej. Autorzy prezentacji poruszą takie zagadnienia, jak m.in. logo, logotyp, znak towarowy, klasyfikacje marek, czy cechy prawidłowo zredagowanej nazwy marki.

Proponowane zajęcia będą miały formę wykładu, na którym uczestnicy dowiedzą się jak skutecznie kreować nazwy marek.

  • Foto