Zarejestruj

Projekty »

Najpierw doceń, potem oceń. Dialog motywujący w pracy nauczyciela

:: Projekt K151 (Szczegóły)
Adresaci
tylko dla nauczycieli
Dla niepełnosprawnych
niepełnosprawnych ruchowo
Forma prezentacji
warsztat
Nauki i sztuki
nauki socjologiczne
Przedmioty
nauczanie początkowe, wiedza o społeczeństwie, wych. do życia w rodzinie
Organizator
Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II
Wydział Nauk Społecznych
Autor
dr Katarzyna Lenart-Kłoś
Terminy
Czas trwania projektu: 2 godz. (90 min.)
Edycja zakończona
Środa 2024-09-18 12:00 - 14:00
Wolne miejsca: 30

Miejsce realizacji: Collegium Joannis Pauli II (C 623)
Adres: Lublin, Aleje Racławickie 14
(wejście do gmachu od strony ul. Łopacińskiego)

Inne projekty w tym miejscu

Tytuł warsztatów nawiązuje do tytułu projektu Fundacji „Szkoła Bez Ocen” pt. „Weź mnie doceń, a nie oceń”.

Projekt ma na celu przybliżenie idei zastosowania elementów dialogu motywującego w pracy z uczniami, by skuteczniej motywować ich do wprowadzania zmian, działania, pobudzania aktywności. Budowanie dowartościowań, odzwierciedleń w przystępny i błyskotliwy sposób może przełamywać bariery, wzmacniać i wspierać zdrowe poczucie własnej wartości u rozmówców.

Krótkie ćwiczenia pozwolą zastosować elementy dialogu motywującego, by go po prostu doświadczyć.