Projekty »
Kreowanie własnej przestrzeni rynkowej – strategia błękitnego oceanu
:: Projekt U158 (Szczegóły) | |
Terminy |
Czas trwania projektu: 4 godz. (180 min.) |
Miejsce realizacji: Akademickie Centrum Kultury i Mediów UMCS Chatka Żaka (sala Coworkingowa)
Adres: Lublin, ul. Idziego Radziszewskiego 16
Strategia błękitnego oceanu:
- opiera się na tworzeniu niewykorzystanego jeszcze obszaru rynkowego,
- opisuje modele biznesowe kreujące nowe rynki (błękitne oceany),
- pomija konkurowanie na dotychczas istniejących przestrzeniach rynkowych (czerwone oceany),
- koncentruje się na stworzeniu innowacji wartości dla klientów i samej organizacji,
- wskazuje, w jaki sposób "stworzyć" własną przestrzeń rynkową, w której ustalane są własne reguły gry konkurencyjnej.
Projekt będzie realizowany w formie warsztatu, na którym uczestnicy, podczas pracy zespołowej, zaprojektują strategie błękitnego oceanu dla produktów/usług/organizacji w wybranych branżach.
____________________________
Źródło zdjęcia: Dimitris Vetsikas z Pixabay.