Zarejestruj

Projekty »

Kreowanie własnej przestrzeni rynkowej – strategia błękitnego oceanu

:: Projekt U158 (Szczegóły)
Adresaci
studenci
Forma prezentacji
warsztat
Nauki i sztuki
nauki o zarządzaniu i jakości
Przedmioty
podstawy przedsiębiorczości
Organizator
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
Wydział Ekonomiczny
Autor
dr Patrycja Marzec-Braun
Terminy
Czas trwania projektu: 4 godz. (180 min.)
Edycja zakończona
Piątek 2024-09-20 15:00 - 19:00
Wolne miejsca: 20

Miejsce realizacji: Akademickie Centrum Kultury i Mediów UMCS Chatka Żaka (sala Coworkingowa)
Adres: Lublin, ul. Idziego Radziszewskiego 16

Inne projekty w tym miejscu

Strategia błękitnego oceanu:

  • opiera się na tworzeniu niewykorzystanego jeszcze obszaru rynkowego,
  • opisuje modele biznesowe kreujące nowe rynki (błękitne oceany),
  • pomija konkurowanie na dotychczas istniejących przestrzeniach rynkowych (czerwone oceany),
  • koncentruje się na stworzeniu innowacji wartości dla klientów i samej organizacji,
  • wskazuje, w jaki sposób "stworzyć" własną przestrzeń rynkową, w której ustalane są własne reguły gry konkurencyjnej.

Projekt będzie realizowany w formie warsztatu, na którym uczestnicy, podczas pracy zespołowej, zaprojektują strategie błękitnego oceanu dla produktów/usług/organizacji w wybranych branżach.

____________________________

Źródło zdjęcia: Dimitris Vetsikas z Pixabay.

  • Foto