Zarejestruj

Projekty »

EKO Grywalizacja

:: Projekt U075 (Szczegóły)
Adresaci
szkoła ponadpodstawowa
Forma prezentacji
spacer edukacyjny
Nauki i sztuki
nauki o zarządzaniu i jakości, nauki o Ziemi i środowisku
Przedmioty
ekonomia w praktyce, ochrona środowiska, podstawy przedsiębiorczości
Organizator
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
Wydział Ekonomiczny
Autorzy
mgr Justyna Litwinek (kierownik),
mgr Kamila Piskorz, dr, prof. uczelni Bartłomiej Twarowski
Terminy
Czas trwania projektu: 3 godz. (135 min.)
Edycja zakończona
Czwartek 2024-09-19 09:00 - 12:00
Wolne miejsca: 1

Miejsce realizacji: Ogród Botaniczny UMCS (wejście główne do Ogrodu Botanicznego UMCS.)
Adres: Lublin, ul. Sławinkowska 3 (wejście od ul. Willowej)

Inne projekty w tym miejscu

Eko Grywalizacja – Edukacyjna Gra Terenowa w Ogrodzie Botanicznym UMCS

 

Serdecznie zapraszamy do udziału w wyjątkowej edukacyjnej grze terenowej, organizowanej w ramach Lubelskiego Festiwalu Nauki, pod nazwą „Eko Grywalizacja”! To niepowtarzalna okazja, aby połączyć naukę z zabawą w przepięknych okolicznościach przyrody Ogrodu Botanicznego UMCS.

 

O co chodzi w Eko Grywalizacji?

 

Eko Grywalizacja to autorska gra terenowa, w której uczestnicy w ciągu ok. 3 godzin będą mieli okazję odwiedzić kilka specjalnie przygotowanych stacji edukacyjnych. Każda z nich oferuje unikalne wyzwania i zadania związane z ekologią i ekologicznymi rozwiązaniami biznesowymi, tak aby wszyscy uczestnicy mogli czerpać radość i zdobywać nową wiedzę. Gra jest skierowana do uczniów szkół ponadgimnazjalnych, którzy będą rywalizować w grupach 4-5 osobowych.

 

Dlaczego warto wziąć udział?

 

  • Łączenie teorii z praktyką (poprzez wykorzystanie gier) Eko Grywalizacja to nie tylko teoria, ale przede wszystkim praktyka. Uczestnicy będą aktywnie zaangażowani w wykonywanie zadań, co sprawia, że nauka staje się bardziej efektywna i przyjemna.
  • Piękne otoczenie: Gra odbywa się w malowniczym Ogrodzie Botanicznym UMCS, dzięki czemu uczestnicy będą mieli możliwość obcowania pośród natury.
  • Edukacja i zabawa: Połączenie elementów edukacyjnych z rozrywką gwarantuje niezapomniane wrażenia i pozytywną energię.
  • Praca zespołowa: Zadania realizowane w grupach 4-5 osobowych promują współpracę i integrację uczestników (obecnie umiejętność pracy w zespole odgrywa istotną rolę na rynku pracy).
  • Nagrody: Na zakończenie zwycięska drużyna otrzyma nagrodę niespodziankę.

 

Przyłączcie się do „Eko Grywalizacji” i razem z nami odkryjcie, jak małe kroki mogą prowadzić do wielkich zmian! 

Spotkajmy się w Ogrodzie Botanicznym UMCS podczas Lubelskiego Festiwalu Nauki i wspólnie odkrywajmy tajniki ekologii i ekobiznesu. Czekamy na Ciebie!

____________________________

Źródło grafiki: opracowanie własne z wykorzystaniem AI (DALL-E 3, Microsoft Copilot).

  • Foto