Zarejestruj

Projekty »

E-SPORT. OD RYWALIZACJI GRACZY DO ŚWIATOWEGO BIZNESU

:: Projekt WSEI009 (Szczegóły)
Adresaci
szkoła podstawowa - klasy VII-VIII, szkoła ponadpodstawowa
Forma prezentacji
ćwiczenia, pokaz
Nauki i sztuki
informatyka, nauki o kulturze fizycznej
Przedmioty
informatyka, wiedza o kulturze, wychowanie fizyczne
Organizator
Lubelska Akademia WSEI
Autor
mgr Krzysztof Woźniak
Terminy
Czas trwania projektu: 3 godz. (135 min.)
Edycja zakończona
Czwartek 2024-09-19 10:00 - 13:00
Wolne miejsca: 4

Miejsce realizacji: Lubelska Akademia WSEI (C 209)
Adres: Lublin, ul. Projektowa 4

Inne projekty w tym miejscu

Omówienie zjawiska społeczności która dawno temu w wolnym czasie zajmowała się fragowaniem na arenach w różnych tytułach gier komputerowych co w konsekwencji przerodziło się w E-sport – dziś jest to już światową rywalizacją w tytuły E-sportowe. Wielkie firmy, sponsorzy, pieniądze, rozpoznawalność i szereg innych aspektów które dziś są nie odłącznym elementem E-sportu.

  • Foto