Projekty »
Dlaczego wolimy dresy z trzema paskami niż bez, czyli co wpływa na siłę marki?
:: Projekt K069 (Szczegóły) | |
Terminy |
Czas trwania projektu: 2 godz. (90 min.) |
Edycja zakończona Wtorek 2024-09-17 11:00 - 13:00Termin dodatkowy Wolne miejsca: 15 Realizacja projektu w innym miejscu - Centrum Transferu Wiedzy (CTW 204) |
Edycja zakończona Wtorek 2024-09-17 13:00 - 15:00Termin dodatkowy Wolne miejsca: 30 Realizacja projektu w innym miejscu - Centrum Transferu Wiedzy (CTW 204) |
Miejsce realizacji: Centrum Transferu Wiedzy (CTW 202)
Adres: Lublin, Al. Racławickie 14
Jeżeli interesują Cię zagadnienia związane z szeroko rozumianym marketingiem i chcesz dowiedzieć się, dlaczego samochody terenowe nazywamy jeepami, a buty sportowe adidasami to nie zastanawiaj się i przyjdź na nasze spotkanie…
Dowiesz się na nich co sprawia, że niektóre marki na trwałe zapadają w Twojej pamięci a inne odchodzą w zapomnienie. W trakcie naszych zajęć poznasz tajniki tworzenia silnych marek i ich znaczenie w życiu codziennym.
Podpowiemy Ci na co warto zwrócić uwagę oraz jakich błędów należy unikać projektując markę.
Burza mózgów pozwoli Ci wykazać się kreatywnością i praktycznym zastosowaniem zdobytej wiedzy.
W trakcie krótkiego spotkania zmierzysz się z nie lada wyzwaniem, jakim jest stworzenie silnej marki… Jeśli czujesz, że ta tematyka jest Ci bliska nie zwlekaj i przyjdź na nasze spotkanie.
Czekamy właśnie na Ciebie.