Zarejestruj

Projekty »

Dlaczego wolimy dresy z trzema paskami niż bez, czyli co wpływa na siłę marki?

:: Projekt K069 (Szczegóły)
Adresaci
szkoła podstawowa - klasy VII-VIII, szkoła ponadpodstawowa
Forma prezentacji
warsztat
Nauki i sztuki
nauki o zarządzaniu i jakości
Przedmioty
podstawy przedsiębiorczości
Organizator
Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II
Wydział Nauk Społecznych
Autorzy
dr inż. Grzegorz Wesołowski (kierownik),
mgr Sylwia Kostrzewa
Terminy
Czas trwania projektu: 2 godz. (90 min.)
Edycja zakończona
Poniedziałek 2024-09-16 11:00 - 13:00
Brak wolnych miejsc

Miejsce realizacji: Centrum Transferu Wiedzy (CTW 202)
Adres: Lublin, Al. Racławickie 14

Inne projekty w tym miejscu

Jeżeli interesują Cię zagadnienia związane z szeroko rozumianym marketingiem i chcesz dowiedzieć się, dlaczego samochody terenowe nazywamy jeepami, a buty sportowe adidasami to nie zastanawiaj się i przyjdź na nasze spotkanie…

Dowiesz się na nich co sprawia, że niektóre marki na trwałe zapadają w Twojej pamięci a inne odchodzą w zapomnienie. W trakcie naszych zajęć poznasz tajniki tworzenia silnych marek i ich znaczenie w życiu codziennym.

Podpowiemy Ci na co warto zwrócić uwagę oraz jakich błędów należy unikać projektując markę.

Burza mózgów pozwoli Ci wykazać się kreatywnością i praktycznym zastosowaniem zdobytej wiedzy.

W trakcie krótkiego spotkania zmierzysz się z nie lada wyzwaniem, jakim jest stworzenie silnej marki… Jeśli czujesz, że ta tematyka jest Ci bliska nie zwlekaj i przyjdź na nasze spotkanie.

 

Czekamy właśnie na Ciebie.