Projekty »
Chemia. Czy jesteś mądrzejszy od ósmoklasisty?
:: Projekt UM050 (Szczegóły) | |
Terminy |
Czas trwania projektu: 3 godz. (135 min.) |
Miejsce realizacji: Collegium Pharmaceuticum (44)
Adres: Lublin, ul. dra Witolda Chodźki 4a
Gry dydaktyczne należą do innowacyjnych metod dydaktycznych i są coraz częściej spotykanym elementem zajęć. Pozwalają one na lepsze i szybsze opanowanie wiadomości, korzystnie wpływają na trwałość wiedzy. Ponadto zwiększają zainteresowanie przedmiotem i motywują do nauki. W bezstresowej atmosferze uczniowie mobilizują się do pracy i podnoszą swój aktywny udział w lekcji. Gry rozwijają także ich umiejętności społeczne, uczą współpracy w zespole, przestrzegania reguł, cierpliwości oczekiwania na ruch.
Każdy w szkole miał do czynienia z chemią. Jedni uwielbiali tez przedmiot, inni wręcz na odwrót. Jeżeli masz ochotę sprawdzić swoje chemiczne wiadomości na poziomie szkoły podstawowej, kieruję ten projekt do Ciebie i zapraszam na grę dydaktyczną. Przy planszówce gwarantowana dobra zabawa, szczypta rywalizacji i, co najważniejsze, nauka. Uczestnictwo w grze pozwoli na:
-
sprawdzenie znajomości ważnych definicji,
-
utrwalenie nazw i wzorów pierwiastków oraz związków chemicznych, zarówno nieorganicznych, jak i organicznych,
-
weryfikację poprawności wykonywanych obliczeń w zadaniach,
-
sprawdzenie umiejętności poprawnego zapisywania równań reakcji chemicznych i doboru współczynników stechiometrycznych.
Zakres wiadomości nie wykracza poza podstawy programowe kształcenia ogólnego z chemii.