Zarejestruj

Projekty »

Chemia. Czy jesteś mądrzejszy od ósmoklasisty?

:: Projekt UM050 (Szczegóły)
Adresaci
szkoła ponadpodstawowa
Forma prezentacji
warsztat
Nauki i sztuki
nauki chemiczne
Przedmioty
chemia
Organizator
Uniwersytet Medyczny w Lublinie
Wydział Farmaceutyczny
Autorzy
dr Justyna Kawka (kierownik),
Klaudia Moskwa, Anita Mularska, Mikołaj Kaniszewski, Karolina Kawka, dr hab., prof. uczelni Mirosław Hawrył
Terminy
Czas trwania projektu: 3 godz. (135 min.)
Edycja zakończona
Czwartek 2024-09-19 09:00 - 12:00
Brak wolnych miejsc

Miejsce realizacji: Collegium Pharmaceuticum (44)
Adres: Lublin, ul. dra Witolda Chodźki 4a

Inne projekty w tym miejscu

Gry dydaktyczne należą do innowacyjnych metod dydaktycznych i są coraz częściej spotykanym elementem zajęć. Pozwalają one na lepsze i szybsze opanowanie wiadomości, korzystnie wpływają na trwałość wiedzy. Ponadto zwiększają zainteresowanie przedmiotem i motywują do nauki. W bezstresowej atmosferze uczniowie mobilizują się do pracy i podnoszą swój aktywny udział w lekcji. Gry rozwijają także ich umiejętności społeczne, uczą współpracy w zespole, przestrzegania reguł, cierpliwości oczekiwania na ruch.

Każdy w szkole miał do czynienia z chemią. Jedni uwielbiali tez przedmiot, inni wręcz na odwrót. Jeżeli masz ochotę sprawdzić swoje chemiczne wiadomości na poziomie szkoły podstawowej, kieruję ten projekt do Ciebie i zapraszam na grę dydaktyczną. Przy planszówce gwarantowana dobra zabawa, szczypta rywalizacji i, co najważniejsze, nauka. Uczestnictwo w grze pozwoli na:

  • sprawdzenie znajomości ważnych definicji,

  • utrwalenie nazw i wzorów pierwiastków oraz związków chemicznych, zarówno nieorganicznych, jak i organicznych,

  • weryfikację poprawności wykonywanych obliczeń w zadaniach,

  • sprawdzenie umiejętności poprawnego zapisywania równań reakcji chemicznych i doboru współczynników stechiometrycznych.

Zakres wiadomości nie wykracza poza podstawy programowe kształcenia ogólnego z chemii.

  • Foto